Investigador/ora

Boutheina

15 novembre 2007 | Investigador/ora

Professora ajudant d'Història a la Facultat de les Ciències Humanes i Socials de Tunis. És doctora en Història per la Université d'Aix-en Provence (1996), amb la tesi Les vases-biberons puniques dans le bassin occidental de la Méditerranée: Monographie d'une forme.

Llicenciada en Història per la Facultat de les Ciències Humanes i Socials de Tunis (1987), obtingué el Diploma d'Estudis Avançats (D.E.A) en "Arqueologia dels períodes històrics. Especialitat: Món Mediterrani" amb el treball titulat Les vases-biberons des nécropoles de Carthage, defensat a l'Université de Paris I (Sorbonne) en 1990. A més ha realitzat diferents estades de formació a l'Institut Géologique Albert de Lapparent (I.G.A.L.) de París, en Initiation à la pratique du microscope pétrographique en céramologie (1989) i en Géologie Générale et Minéralogie Optique (1989/90).

Membre de l'equip tuniso-belga que realitza excavacions arqueològiques a Cartago (Bir-Massouda) des de l'any 2002, també és membre del projecte tuniso-espanyol que duu a terme les excavacions del jaciment d'Althiburos (El Medaina) des de l'any 2006.