Vine a l’EspaiCiència al Saló de l’Ensenyament!

14 març 2023 | Notícies

Extracció d’ADN, simuladors de vol, realitat virtual, bioenginyeria, simulacions de física, nanotecnologia… Tot això i molt més als tallers de l’EspaiCiència al Saló de l’Ensenyament 2023.

T’agrada la ciència i la tecnologia? Estàs pensant en fer una carrera en aquests àmbits? Vine a experimentar-ho de primera mà a l’EspaiCiència, al pavelló 1 de Fira de Barcelona, del 15 al 19 de març.

Organitzat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) per a fomentar les vocacions en l’àmbit STEM, compta amb la participació de 29 universitats, centres i entitats de recerca catalans. L’EspaiCiència mostra la recerca mitjançant una experiència immersiva en un espai multidisciplinari amb una orientació rigorosa i lúdica alhora. Ofereix un programa continu de 45 activitats, entre tallers, presentacions i d’altres formats divulgatius.

Consulta els dies i horaris de totes les activitats:

Aquest any, a més, l’FCRI organitza un concurs d’Instagram entre totes les persones que participin als tallers. La persona guanyadora del concurs obtindrà un patinet SEAT MÓ!

Més informació: https://espaiciencia.fundaciorecerca.cat/