Notícies

T'esperem a la Nit de la Recerca a Girona!

15 setembre 2011 | Notícies

Viu una revetlla amb molta química

El proper 23 de setembre a Girona, com a moltes ciutats europees, tindrà lloc una nova edició de la Nit de la Recerca 2011 (Researchers’ Night). Com sempre, l’objectiu global de l’esdeveniment és el de mostrar la cara humana dels científics.

La Càtedra de Cultura Científica i Comunicació Digital (C4D) de la Universitat de Girona, coordina el projecte a nivell de l’Estat Espanyol. La Fundació Catalana de Suport a la Recerca, amb Recerca en Acció,  és un dels socis del projecte, que també compta amb la UMU, laCENIEH, la UniOvi, la FULP, la JCyL i l’AJIIB.

Enguany, la Nit de la Recerca vol formar part de tots els actes que es celebren per commemorar l’Any Internacional de la Química (AIQ2011), per això hi participaran científics que tindran en comú la utilització d’experiments per mostrar la seva recerca. L’objectiu serà mostrar que, la majoria dels investigadors, d’àrees molt variades, utilitzen termes relacionat amb la Química.

Per tot això i molt més, ens agradaria que vinguéssiu a participar de la Nit de la Recerca, el 23 de Setembre, a partir de les 5 de la tarda, a la Casa de Cultura de Girona.

Més informació a http://lanitdelarecerca.cat