Notícies | Totes les àrees

Cicle de divulgació científica "Avui parla… ciència i ciutadania"

27 octubre 2008 | Notícies, Totes les àrees

Destacats investigadors de les universitats i centres de recerca de Catalunya parlaran de temes com els reptes de la salut global o la supercomputació al segle XXI.

El Cicle de Conferències "Avui parla…Ciència i Ciutadania", organitzat conjuntament per l'Associació Catalana d'Universitats Públiques i l'Obra Social "la Caixa" , amb el suport del Comissionat per a Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya permet el contacte directe de la societat amb els protagonistes de la recerca científica catalana.

Els ponents d'aquestes conferències són personal docent i investigador de les universitats públiques i els centres de recerca de Catalunya que volen presentar de manera clara i entenedora a un públic no especialitzat els descobriments dels seus treballs d'investigació que tenen més interès social.

Les conferències tenen lloc a CosmoCaixa Barcelona i a les seus dels centres socials i culturals de la Fundació " la Caixa" a Lleida, Girona i Tarragona.

Properes conferències

La història del codi genètic i la promesa de la nanotecnologia, per Ciara O'Sullivan (30 d'octubre de 2008 a les 19.00 hores al CosmoCaixa de Barcelona, i  26 de novembre a les19.00 hores al Centre Social i Cultural de Lleida)

Els reptes de la salut global , per Pedro Alonso (11 de novembre de 2008 a les 19.00 hores al CosmoCaixa de Barcelona)

La supercomputació al segle XXI , per Mateo Valero ( 2 de desembre de 2008 a les19.00 hores al CosmoCaixa de Barcelona, i 4 de desembre de 2008 a les 19.00 hores a la Sala Girona).