Investigador/ora

Guillem Gisbert Pinto

02 novembre 2010 | Investigador/ora

Nat a Barcelona el 1984, es va llicenciar en Ciències Geològiques per la Universitat de Barcelona (2006), guanyant el Primer Premi Nacional de Finalització de Carrera (2007). Pel seu treball de fi de carrera va dur a terme un estudi sobre els mecanismes explosius del volcà La Garrinada (Olot). Dins del Màster en Geologia (2008), va realitzar el seu Treball Tutelat de Recerca sobre l’estudi petrològic del vulcanisme basàltic de la Garrotxa.

Actualment està realitzant la seva tesi doctoral al sud oest de l’illa de Sardenya (Itàlia). Hi estudia una successió volcànica explosiva que es va formar com a producte del desplaçament en sentit antihorari de les illes de Còrsega i Sardenya des de la seva posició inicial (adossades a la costa catalana i del sud de França) fins a la seva posició actual.

A banda de tot això, a en Guillem li agraden molt els dinos (ell s’estima més dir-ne paleontologia de vertebrats) i va estar a punt d’anar-se’n al Canadà per fer la tesi doctoral sobre aquest tema. També li agrada molt l’arqueologia (acostuma a passar bona part de les seves vacances d’estiu excavant com a voluntari) i, entre d’altres coses, és casteller de Sants.

1 Comentari

1. Manuel

Bon dia Guillem, voldriem fer-te una entrevista pel nostre projecte de recerca sobre els volcans, on i quan ens podries citar?