Projecte
Poca verdura i massa refresc? _petita

Poca verdura i massa refrescs?

Investiguem la dieta real dels nens i nenes

Informe Hàbits Alimentaris

Article

Continguts relacionats

Documents

Comentaris

  • 22/04/2010 12:57
    Elena Roura (Fundació Alícia) diu:
    Benvolgut Ignasi, en relació al que dius deixa'm fer-te els següents comentaris: L'informe presentat és un petit resum de totes les dades que hem pogut analitzat en el breu espai de temps que ha permès el projecte. A partir d'ara, cada setmana s'aniran examinant els ítems un per un, explicant més a fons els resultats obtinguts i donant recomanacions per millorar-los.
  • 22/04/2010 12:57
    Elena Roura (Fundació Alícia) diu:
    Les dades del nostre estudi s'han comparat amb la població de 10 a 17 anys de l'estudi del Departament de Salut de la Generalitat (DSGC). Com es comenta en l'informe els estudis són molt diferents en la recollida de dades. Nosaltres vàrem demanar que omplissin tot el que menjaven i bevien durant tot el dia i l'estudi del DSGC van recollir les dades a través d'una entrevista personalitzada amb un expert.
  • 22/04/2010 12:57
    Elena Roura (Fundació Alícia) diu:
    És obvi que són dos metodologies diferents, però els resultats, si la mostra d'ambdós estudi ha estat sincera, haurien de poder ser comparables, i per això nosaltres hem volgut comparar-los. Si més no per conèixer si existien moltes diferències. Com es mostra en l'estudi, realment no existeixen masses diferències entre els resultats obtinguts en ambdós estudis, i això podria considerar-se com un indicador que la recollida de dades és força fiable.
  • 22/04/2010 12:57
    Elena Roura (Fundació Alícia) diu:
    Òbviament, no es pot estar mai segur de la veracitat de les respostes dels alumnes, però això passa en qualsevol tipus d'enquesta. Tampoc es podria dir que existeix un consum baix de refrescs, doncs la meitat de la mostra estudiada en pren més de 3 llaunes a la setmana.
  • 22/04/2010 12:56
    Elena Roura (Fundació Alícia) diu:
    Cal tenir en compte també que la mostra estudiada va de 10 a 18 anys, i el consum de refresc augmenta amb l'edat. Una mitjana d'uns 900 ml a la setmana indica que hi ha alumnes que no en prenen quasi mai i altres que en prenen cada dia.
Pàgina 1 de 3

Envia un comentari

Normes d'ús

  • Aquesta és l'opinió dels internautes, no de Recerca en acció.
  • No està permès fer comentaris contraris a les lleis o injuriants.
  • Reservat el dret d'eliminar els comentaris que considerem fora de tema.

Veure'n més »